close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

7 טיפים להתנהלות עם חשמל

חשמלאי מהימןכט אלול, תשעט29/09/2019

עוד לפני שבכלל פונים לשירותיו של חשמלאי מהימן יש לשאוף לעשות את מרב המאמצים כדי להתנהל נכון עם חשמל, ולמנוע מעצמכם הוצאות גדולות מידי ותקלות אפשריות

תגיות:
האם אתם מסוגלים לדמיין את החיים בלי חשמל? התשובה כנראה תהיה, לא. המחשבים, הטלוויזיות, המכשירים החכמים, אפילו חלקים במכוניות שלנו, כל אלו מושתתים על חשמל שהפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. מה קורה כשאחד ממכשירי החשמל שלנו מתקלקל? סביר להניח שנפנה אל חשמלאי מהימן שיציל אותנו מהחושך האין סופי בבית בשל הפסקת חשמל מתמשכת, או מכל תקלה חשמלית אחרת שלא מאפשרת לנו לבצע פעולות פשוטות.

חשמלאי מהימן יפתור כל בעיה!
עוד לפני שבכלל פונים לשירותיו של חשמלאי מהימן יש לשאוף לעשות את מרב המאמצים כדי להתנהל נכון עם חשמל, ולמנוע מעצמכם
הוצאות גדולות מידי ותקלות אפשריות;
• נורות לד הן חסכוניות – הידעתם שנורות לד מאירות את החדר ברמה הרצויה, אך הן חסכוניות הרבה יותר? אם עדיין לא עברתם לנורות אלו, לא מאוחר לעשות זאת!
• כמה שפחות לגעת – בכל פעם שאתם מפעילים מכשיר חשמלי, המכשיר מתאמץ מאוד על מנת להיענות לבקשתכם. המשמעות היא, שהחשמל פועל בעוצמה. דרך אחת לחסוך היא להוריד את התדירות של כיבוי והפעלת מכשירים. עשו זאת רק כשאתם באמת צריכים.
• עבודה במקביל – עומס על מערכת החשמל הכללית נוצר כאשר מספר מכשירים וצרכנים עובדים במקביל. העומס הכבד יוכל להזיק גם למכשירי חשמל הצורכים כמות חשמל קטנה יותר.
• הקפידו לכבות את האור – גם אם נדמה לכם שנורה אחת שדולקת לא תהווה עול כלכלי גבוה, הרי שלא כך הדבר. חשבו על העובדה שברגע נתון בישראל דולקות בו זמנית מיליוני נורות. והמשמעות? אנרגיה חשמלית אדירה שמתבזבזת.
• שעון שבת או טיימר – בעזרת מערכת זו תוכלו להגדיר שעות כיבוי והדלקה, וכך למנוע שעות עבודה נוספות של מכשירי חשמל שונים ברחבי הבית, בעיקר צרכני חשמל כגון אורות, ודוד חשמלי.
• בית חכם – מערכת הבית החכם מתוכננת כך שדיירי המקום יוכלו לשלוט בצריכת החשמל מהבית או ממרחק. בעבר היה אכן צורך בהתערבות ידנית, אך כיום המערכת מצליחה לזהות בעצמה ולכבות באופן עצמאי נורה שאנחנו שכחנו לכבות, מזגן שפועל כשהחדר ריק, ועוד.

עם חשמל – לא מתעסקים
אם חלילה קרתה תקלה כזו או אחרת במערכת החשמל אצלכם או במקום עבודתכם, זה הזמן לקרוא במהירות לחשמלאי מהימן – כזה שנתקל לאורך שנות עבודתו במגוון תקלות, ושיידע להתמודד עם כל סיטואציה. חשמלאי מהימן ומקצועי יבצע עבודה מסודרת ונקייה, ללא גרורות שיוכלו לסכן אתכם ואת שאר דיירי המקום בהמשך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה